اما همواره باید به خاطر داشته باشید، اهدافی که در شبکههای اجتماعی خود در نظر میگیرید، میبایست پایه و اساس مشخصی داشته باشند. برداشت شما از اطلاعات موجود، زیربنای اهداف تجارت شما را شکل میدهد. به همین دلیل فهرستی از اهداف برگزیده سال ۲۰۲۰ در شبکههای اجتماعی تهیه کردهایم. برندهای ذکر شده در این فهرست، با برداشتی سنجیده به بهترین شکل به اهداف خود دست یافتهاند.
مطالب مرتبط
تقویم محتوایی چیست و ایجاد تقویم محتوایی چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
آیا میدانید در روز سهشنبه این هفته قرار است چه مطلبی را در وبلاگتان پست کنید یا در…
ایموجی و ۲۰ سال احوال ما
ایموجی برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ یا ۱۹۹۹ به وسیله شیگهتاکا کوریتا ساخته شد. شاید همین شکلکهای…
15 حرکت فوق العاده برای آموزش پیلاتس در خانه
پیلاتس واژهای است که همهی ما آن را شنیدهایم، ولی تنها تعدادی از ما با ورزش پیلاتس آشنایی…