مرکز تلفن ابری، پلتفرمی برای انتقال، ضبط و ذخیرهی صداست که بر مبنای سیستم VoIP کار میکند. احتمالاً شما هم در تماس با بعضی شرکتها، با پیام اپراتور تلفنی مبنی بر ضبط صدایتان مواجه شدهاید و شاید به این فکر کرده باشید که اساساً ضبط مکالمات در مرکز تلفن ابری، چه دلیل یا مزیتی میتواند داشته باشد؟
مطالب مرتبط
برای رسیدن به موفقیت، راهی جز شکست خوردن ندارید!
13 اکتبر مصادف با 22 مهر، در تقویمهای جهانی به عنوان روز شکست نامگذاری شده است. شاید برای…
بررسی نمایشگاه نساجی آلمان
معتبرترین و مهمترین نمایشگاههای نساجی در جهان، هرساله در کشور آلمان برگزار میشود. هنگامیکه صحبت از نمایشگاه نساجی…
چرا در تنظیم قرارداد به مشاور حقوقی امور قراردادها نیاز داریم؟
به عنوان صاحب کسبوکار یا فعالیت تجاری، اغلب به آسانی اسناد و مدارکی که روی میزمان میآید را…