تقویم محتوایی مانند یک نقشه راه برای تولید محتواست که به شما نشان میدهد چه محتواهایی تولید کنید، چه عناوینی را پوشش دهید، چه پرسوناهایی را مورد هدف قرار بدهید و بر اساس استراتژی خودتان، چند وقت یک بار محتوا منتشر کنید. داشتن یک تقویم محتوا، شما را منظم نگه میدارد و اگر ایرادی در مجموعه محتواهایتان وجود داشته باشد آن را به شما نشان میدهد. همچنین کمک میکند بهترین گزینه را برای پرسوناها انتخاب کنید و به مسائل غیرمربوط نپردازید.
مطلب مرتبط
Conversion Rate | نرخ تبدیل
در بازاریابی دیجیتال، با کاربرانی مواجهایم که از جایی به سایت و یا اپلیکیشن ما وارد میشوند و…
Conversion Path | مسیر تبدیل
این عبارت در واقع مجموعه رویدادهای وبسایتی است که به جذب مشتری بالقوه کمک میکنند. مسیر تبدیل در…
News Feed | فید اخبار
فید اخبار، یک فید آنلاین از منابع خبری شماست. روی فیس بوک، فید اخبار همان صفحه HOME یا…