یک جمله معروف در دنیای مارکتینگ وجود دارد که میگوید “محتوا پادشاه است”، اگر این طور فکر کنیم، بستر ارائه محتوا هم نقشی کمتر از ملکه نخواهد داشت. ارائه محتوای ارزشمند، خیلی خیلی اهمیت دارد اما ارائهاش به مخاطب مناسب اگر اهمیت بیشتری نداشته باشد، کمتر هم مهم نیست. این روزها، خریداران کنترل بیشتری روی اطلاعات مورد هضمشان دارند و برای همین هم مهم است به هر مشتری، محتوایی ارائه شود که مربوط به خود اوست. اگر رستوران دارید، نباید یک کد تخفیف استیک را برای فردی گیاهخوار بفرستید! البته مگر این که با رژیم گیاهی مخالف باشید. پس متن و زمینه بستری که قرار است منتشر کنید، اهمیت بسیاری دارد.
مطلب مرتبط
Instagram | اینستاگرام
این شبکه اجتماعی اول بین نوجوانهایی محبوب شد که میخواستند زندگیشان را از طریق عکس به اشتراک بگذارند…
Business-to-Business | B2B
این عبارت در واقع یک صفت است و برای توصیف کسب و کارهایی به کار میرود که مشتریانشان…
Conversion Path | مسیر تبدیل
این عبارت در واقع مجموعه رویدادهای وبسایتی است که به جذب مشتری بالقوه کمک میکنند. مسیر تبدیل در…