حتما اسمش را شنیدهاید: فیسبوک یک شبکه اجتماعی است که کم کم به چیزی بیشتر از یک شبکه برای انتشار محتوا و فالوور جمع کردن تبدیل شد. حالا میتوانید از طریق ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک، مخاطبانتان را هدف قرار بدهید و اعضای جدیدی برای برند یا وبسایتتان پیدا کنید. اما توجه داشته باشید که برای این کار، باید محتواهای خیلی خوبی هم تولید کنید. فیسبوک میتوانند یک بخش خیلی مهم از استراتژی بازاریابی هر برندی باشد اما نباید به تمام آن تبدیل شود. تمرکز تمام و کمال بر فیسبوک یا هر کانال بزرگ اجتماعی دیگری، تنها یک بخش کوچک از اینباند مارکتینگ را در اختیار شما میگذارد.
مطلب مرتبط
Word-of-Mouth یا WOM
گردش اطلاعات از یک دهان به دهان دیگر. معمولا این عبارت به گفتگوی دهانی اشاره دارد اما امروز…
Retweet | ریتوییت
ریتوییت در واقع بازنشر محتوا در توییتر است. وقتی شما توییتِ یک کاربر را در توییتر بازنشر میکنید،…
Call to Action | CTA | دعوت به عمل
این عبارت هم یکی از آن عبارتهایی است که به صورت انگلیسی در زبان مارکتینگ جا افتاده و…