گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی بود که به شما اجازه میداد حلقههای مخصوص به خودتان را داشته باشید. حلقههایی که میتوانستید آنها را از دوستان، اعضای خانواده، همکاران و فعالان حوزه کاریتان بسازید. گوگل پلاس که در اکتبر سال گذشته فعالیتش را متوقف کرد عملکردی شبیه به خیلی از شبکههای اجتماعی دیگر داشت، یعنی میشد در آن محتوا منتشر کرد و به اشتراک گذاشت و حتی مشتری بالقوه پیدا کرد. همچنین با توجه به این که در الگوریتمهای رو به اهمیتِ موتورهای جستجو جایگاه خوبی داشت، به SEO کسبوکارها کمک زیادی میکرد، چون به هر حال مالکش گوگل بود!
مطلب مرتبط
Inbound Link | لینک اینباند
یک لینک اینباند، لینکی است که از یک سایت دیگر به وبسایت شما داده میشود. “اینباند” معمولا توسط…
Off-Page Optimization | بهینهسازی آفلاین
بهینهسازی آفلاین، یک جورهایی برادر بهینهسازی آنلاین صفحات است. سئوی آفلاین شامل لینکهای ورودی و دیگر عوامل بیرونی…
Analytics | آنالیتیکز
من گاهی اسمِ آنالیتیکز یا تحلیل را “چشم” بازارایابی جاذبهای میگذارم. این موضوع در واقع فرایند کشف و…