SLA برای فعالات حوزه مارکتینگ، در واقع قراردادی است بین فروش شرکت و تیمهای مارکتینگ که انتظارات بخش فروش را برای مارکتینگ و به صورت برعکس تعیین میکند. SLA مارکتینگ شامل انتظارات بخش فروش از بخش مارکتینگ است و به کیفیت و کمیت لید میپردازد، در حالی که SLA فروش انتظارات مارکتینگ از فروش را تعریف میکند و به عمق و تکرر پیگیری فروش نسبت به هر لید ثابتشده میپردازد. همچنین SLA برای موازیسازی بخشهای فروش و مارکتینگ به کار میرود. اگر این دو دپارتمان جداگانه اداره شوند، سیستم شکست میخورد. اگر شرکتها بخواهند رشد داشته باشند و به رهبر صنعت خودشان تبدیل شوند این دو بخش باید در هماهنگی کامل پیش بروند.
مطلب مرتبط
Twitter | توییتر
بیایید به خاطر خلاقیت و در حیطه قوانین خود این شبکه اجتماعی، در 140 کاراکتر توییتر را تعریف…
Unique Visitor | بازدیدکننده منحصربهفرد
فردی که در یک بازه زمانی، بیش از یک بار از وبسایت بازدید میکند. مارکترها برای اندازهگیری میزان…
Content Optimization System | سیستم بهینهسازی محتوا
COS در واقع همان CMS است اما به صورتی بهینه (معنی این عبارت هم سیستم بهینهسازی محتواست). این…