Social Proof | اثبات اجتماعی

Social Proof

اثبات اجتماعی در واقع یک پدیده روانی است که در آن، افراد از اطرافیانشان راهنمایی می‌خواهند تا به آن‌ها بگویند در یک موقعیت باید چطور فکر یا عمل کنند. مثل وقتی که در یک صف طولانی بیرون یک کلوپ ایستاده‌اید و فقط به خاطر خیلی طولانی بودن صف فکر می‎کنید که کلوپ باید واقعا خوب باشد. در شبکه‌های اجتماعی، اثبات یا مدرک اجتماعی می‎تواند توسط تعداد کامنت‌، لایک یا به طور کلی اینتراکشن‎های یک پست یا تعداد فالوورهای یک فرد تعیین شود. ایده اصلی این است که اگر دیگران کسی را فالو می‌کنند یا محتوایی را به اشتراک می‌گذارند، آن فرد یا محتوا قاعدتا باید خوب و باکیفیت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
مدیریت زمان

مدیریت زمان در تولید محتوا: چگونه زمان‌بندی تحویل محتوا را مدیریت کنیم؟

مطلب بعدی
SaaS

Software-as-a-Service یا SaaS

مطلب مرتبط
Retweet

Retweet | ریتوییت

ریتوییت در واقع بازنشر محتوا در توییتر است. وقتی شما توییتِ یک کاربر را در توییتر بازنشر می‎کنید،…
مطالعه
HTML

HTML

این عبارت خلاصه HyperText Markup Language است، زبانی که برای نوشتن صفحات وب استفاده می‌شود. HTML هسته هر…
مطالعه