Key Performance Indicator | شاخص‌های عملکردی

kpi

KPI یا Key Performance Indicator معیاری است که شرکت‌ها برای ارزیابی میزان موفقیت یک کارمند یا فعالیت به کار می‌برند. دیجیتال مارکترها به KPI توجه می‌کنند تا حرکتشان به سوی هدف را بررسی می‌کنند. مارکترهای موفق به شکلی مکرر عملکردشان را از طریق معیارهای استاندارد می‌سنجند. مثال‌های مختلف KPI شامل این موارد هستند:

  • CAC) Customer Acquisition Cost) هزینه جلب مشتری
  • منابع ترافیکی وبلاگ
  • بازدید صفحه اصلی سایت

برای ارزیابی، همیشه KPIهایی را انتخاب کنید که نماینده عملکرد مارکتینگ و کسب‌وکار شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
JavaScript

JavaScript | جاوا اسکریپت

مطلب بعدی
Keyword

Keyword | کلمه کلیدی

مطلب مرتبط
context

Context | متن

یک جمله معروف در دنیای مارکتینگ وجود دارد که می‌گوید “محتوا پادشاه است”، اگر این طور فکر کنیم،…
مطالعه
Return on Investment

Return on Investment یا ROI

این معیار در واقع یک مقیاس است برای اندازه‌گیری عملکرد و سودآوری یک سرمایه‌گذاری، یا حتی برای مقایسه…
مطالعه