Lead Nurturing | بازاریابی قطره‌ای

Lead Nurturing

تغذیه و مراقبت از مشتریان بالقوه که “بازاریابی قطره‌ای” هم خوانده می‌شود روشی است برای ارتباطات مختلف (مثل ایمیل، پیام در شبکه‌های اجتماعی و…) تا مشتری را پیگیری کنیم و به تدریج او را به انتهای قیف فروش ببریم. اینباند مارکتینگ تمام تلاشش را می‌کند که محتوای صحیح را به مخاطب صحیح برساند و تغذیه و مراقبت از لید، با ارائه اطلاعات در بستر مناسب، در چرخه فروش او را همراهی و راهنمایی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
Lead

Lead | مشتری بالقوه

مطلب بعدی
LinkedIn

LinkedIn | لینکدین

مطلب مرتبط
LTV

Lifetime Value

این مفهوم، یک نوع پیش‌بینی از سود شبکه‌ای است که به کل رابطه آتی شما با یک مشتری…
مطالعه
Instagram

Instagram | اینستاگرام

این شبکه اجتماعی اول بین نوجوان‌هایی محبوب شد که می‌خواستند زندگی‌شان را از طریق عکس به اشتراک بگذارند…
مطالعه