ضریب LTV نسبت به هزینه جلب مشتری. وقتی که LTV و CACتان را در دست دارید، ضریب هر دو را محاسبه کنید. اگر برای شما 10000 دلار هزینه دارد تا یک مشتری با LTV 437500 دلار جذب کنید پس LTV:CAC شما 4.4 به 1 خواهد بود.
مطلب مرتبط
Application Programming Interface | API | رابط برنامهنویسی نرمافزار
API یا Application Programing Interface را در واقع میشود به شکل ساده “رابط برنامهنویسی نرمافزار” ترجمه کرد. این…
Mobile Optimization | بهینهسازی موبایلی
بهینهسازی موبایلی یعنی وبسایتتان را طوری تنظیم کنید که روی دستگاه موبایل راحت خوانده و ردیابی شود. این…
Dynamic Content | محتوای پویا
محتوای پویا یا دینامیک، راهی است برای نشان دادن محتوا و پیامهای مختلف، به مشتریان مختلف در وبسایت.…