این یک معیار رضایت مشتری است که بین 0 تا 10 قرار میگیرد و در واقع درجهای است که مردم با آن شرکت شما را به بقیه توصیه میکنند. NPS میتواند حاصل یک نظرسنجی ساده باشد که به شما میگوید مشتریانتان چقدر به کسبوکار شما وفادار هستند. برای محاسبه NPS درصد مشتریانی که شما را توصیه نمیکنند (معترضان، 0 تا 6) را از درصد مشتریانی که شما را توصیه میکنند (پروموترها یا 9-10) کم کنید. تعیین این درصد معمولا به شما کمک میکند راههایی پیدا کنید که خدمات یا محصولتان را بهبود ببخشید و وفاداری مشتریان را بیشتر کنید.
مطلب مرتبط
Small-to-Medium Business یا SMB
معمولا به شرکتهایی گفته میشود که بین 10 تا 500 کارمند دارند.
Bounce Rate | نرخ ریزش
برای عبارت Boune Rate (بانس ریت) معادلهای متعددی به فارسی پیشنهاد شده است که شامل نرخ پرش، ضریب…