پیشنهادها یا آفرها، منابعی هستند که در پشتِ فرم یک صفحه فرود زندگی میکنند. هدف اصلیشان هم این است که به مارکترها کمک کنند برای کسبوکارشان لید بسازند. اینها آفرهای مختلف و متفاوتی هستند که میتوانید ایجاد کنید: ایبوکها، چکلیستها، چیت شیتها، وبینارها، دموها و تمپلیتها و ابزارهای متفاوت.
مطلب مرتبط
Viral Content |
این عبارت برای توصیف قطعاتی از محتوا استفاده میشود که از طریق اشتراکگذاری، به شدت در فضای وب…
Crowdsourced Content | محتواهایی با منبع جمعی
شما بیشتر اوقات میتوانید به تنهایی محتوای مورد نیازتان را تولید کنید. اما آیا وقتش را هم دارید؟…
Context | متن
یک جمله معروف در دنیای مارکتینگ وجود دارد که میگوید “محتوا پادشاه است”، اگر این طور فکر کنیم،…