با سرویس نویسش پلاس آشنا شوید

با سرویس نویسش پلاس آشنا شوید

Nevisesh.com

هر روزه بازاریابان مختلفی در مورد مزایای بازاریابی محتوایی صحبت می‌کنند و راه‌حل‌هایی برای پیمودن ره صد ساله در کمتر از یکساعت را ارائه می‌دهند. اما طراحی و پیاده‌سای یک بازاریابی موثر، زمانبر است. شما شاید بتوانید با چند کلک بازاریابی برای مدت کوتاهی بازدید سایت خودتان را افزایش دهید اما تنها زمانی یک بازاریابی موفق خواهید داشت که ورودی پایدار و مشتریان واقعی داشته باشید.

بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی های بازاریابی است که هم بر روی سئو تاثیر دارد هم می‌تواند باعث شود مدت طولانی در ذهن مخاطب خود بمانید. به همین دلیل تاثیر بلند مدت و مطلوبی بر روی مخاطبان یک کسب و کار دارد. این شیوه‌ی بازاریابی در صورتی بیشترین تاثیر خود را دارد که به صورت یکپارچه و منسجم برنامه ریزی و طراحی شود و به طور صحیح پیاده سازی شود. هر کسب‌وکاری که دارید با بسته‌های نویسش پلاس می‌توانید تمام خدمات بازاریابی محتوایی را به صورت یکپارچه دریافت کنید.


بخش‌های مختلف یک بازاریابی محتوایی موثر

اگر بخواهیم بازاریابی محتوایی را به اجزای سازنده‌اش تقسیم کنیم در نهایت به کلمه و محتوا می‌رسیم. اما با سه گام کلی می‌توان به بازاریابی محتوایی موثر دست یافت؛ استراتژی، تقویم و تولید محتوا.


استراتژی بازاریابی محتوایی

استراتژی محتوا سندی است که به طور جامع و کامل اهداف و مخاطبان کسب‌وکار را بررسی می‌کند. چشم‌اندازی از مسیر و راهی که باید یک کسب‌وکار برای رسیدن به اهداف خود بپیماید را تعیین می‌کند. این استراتژی به شما دید کاملی راجع به وضعیت فعلی کسب و کارتان می‌دهد و با مشخص کردن بهترین مسیر تولید محتوا هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. تدوین سند استراتژی محتوا کاری تخصصی است که به دانش خاص خود نیاز دارد. بنابراین باید آن را برای انجام به افرادی توانمند بسپارید که با قواعد این زمین بازی آشنایی دارند. استراتژی محتوا، سنگ بنای بازاریابی محتوایی است؛ بنابراین باید صاف و استوار بنا نهاده شود تا دیوار محتوای شما تا ثریا کج نرود!


تقویم محتوا

تقویم محتوا مرحله‌ی بعد از استراتژی بازاریابی محتوایی است. در تقویم محتوا بر اساس جزئیاتی مانند اولویت کلمات کلیدی و نوع مخاطب که در استراتژی محتوا مشخص شده است عنوان‌های کلی محتواهای مورد نیاز، کلمه‌ی کلیدی هر یک و جزئیاتی که در هر مورد باید رعایت شود ذکر می‌شود. شما می‌توانید این خدمت را به صورت تکی از نویسش و یا جزئی از بسته‌های خدمات بازاریابی یکپارچه نویسش پلاس دریافت کنید.


تولید محتوا

تولید محتوا، قلب بازاریابی محتوایی است. اگر تمام گام‌های قبلی را به درستی برداشته باشید اما محتوای شما کیفیت مناسب را نداشته باشد، کسب‌وکارتان در این دریای پر از محتوای اینترنت گم می‌شود و تمام زحمات شما بر باد می‌رود. دقت کنید همانقدر که کیفیت محتوا اهمیت دارد، دانستن هدف تولید آن نیز مهم است. تولید محتوا بدون هدف، استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق، بیشتر شبیه آب در هاون کوبیدن است! نویسش با کمک نویسندگان حرفه‌ای و متخصص خود در این مرحله هم کنار شماست و می‌تواند خیال شما را از این قسمت بازاریابی محتوایی نیز راحت کند.


نویسش

نویسش یک پلتفرم تخصصی تولید محتواست که به کسب‌وکارها کمک می‌کند در مسیر بازاریابی محتوایی حرکت کنند و از صفر تا صد بازاریابی محتوا را دریافت کنند. کارشناسان و متخصصان نویسش در تمامی مراحل بازاریابی محتوا، از پایه‌ریزی سنگ بنای آن، استراتژی محتوا، تا تولید و انتشار و توزیع در کنار کسب‌وکار شما هستند تا بتوانید با خیال راحت یک برنامه‌ی دقیق و منسجم برای این بخش از بازاریابی خود داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه سفارش نویسش پلاس و خدمات بازاریابی محتوای متناسب با نیاز کسب‌وکار خود را انتخاب کرده و با برنامه‌ی منسجم و یکپارچه و محتواهایی منحصربه‌فرد، از رقبای خود پیشی بگیرید. 

Report Page